Οι Τάσεις των OOH για το 2019 – RoadSide

Υπάρχουν δύο κυρίαρχες τάσεις που θα επικρατήσουν το 2019 στον χώρο των ΟΟΗ.
Πρώτον, η προσέγγιση του δημιουργικού θα αλλάξει μορφή σε σχέση με το πώς το γνωρίζουμε σήμερα στο παραδοσιακό OOH. Φέτος σε αρκετές χώρες, είδαμε ήδη τις διαφημιστικές εταιρίες να προσφέρουν περισσότερες δημιουργικές ιδέες προβολής διαφορετικών εκστρατειών που τροφοδοτούνται κατά κύριο λόγο από δεδομένα. Καθώς τα διαφημιστικά κείμενα συνεχίζουν να αγκαλιάζουν την πλήρη λειτουργικότητα του OOH, η μονή εικονογραφική διάταξη αφισών παλαιού τύπου θα δώσει τη θέση σε μια πιο ευέλικτη ιδέα καμπάνιας, η οποία μπορεί να ποικίλει ανάλογα με την τοποθεσία, την ώρα της ημέρας, τον καιρό ή οποιοδήποτε άλλο σύνολο δεδομένων. Αυτό θα γίνει με τα Digital ΟΟΗ που είναι εν πάση περιπτώσει αρκετά διαδεδομένα και δέν έχουν ακόμη έρθει στη χώρα μας.
Το δεύτερο κομμάτι αφορά τα συστήματα backend που ενεργοποιούν το DOOH τα οποία και θα κάνουν τεράστια βήματα όσον αφορά τη διαλειτουργικότητά τους. Αυτό θα βελτιώσει τη διαχείριση αποθεμάτων, τις ανταλλαγές συναλλαγών, τη διαχείριση δεδομένων, τη δημιουργική εφοδιαστική, τη δημιουργική βελτιστοποίηση και, φυσικά, την υποβολή εκθέσεων, σε όλους τους τομείς συστηματοποίησης. Όπως ακριβώς γίνεται ουσιαστικά και στo Online Digital.
Η ενσωμάτωση μεταξύ των πλατφορμών θα επιταχυνθεί καθώς καθίσταται ακόμη πιο σαφές ότι τα τεχνολογικά σιλό είναι αναποτελεσματικά, περιορίζουν τις δαπάνες και παρεμποδίζουν τη συνολική ανάπτυξη του μέσου.